• VIP Service & Managed Services Support

    Over Ons

    Lebon IT Services is een enthousiast groei -en familiebedrijf met een duidelijk missie: we helpen organisaties bij het uitbouwen en beheren van moderne en toekomstgerichte IT infrastructuur -& cloudoplossingen.

    Met ons team van toegewijde IT-experts streven we naar een uiterst persoonlijke aanpak. Om dit te bereiken krijgt elk van onze medewerkers de kans om blijvend bij te leren, initiatieven te nemen en zelfstandig te werken. Je kan ook steeds rekenen op een team van geëngageerde collega's die samen naar ditzelfde doel streven!

     

    Met onze VIP Service Desk zijn we het verlengde van de IT support afdeling van een aantal van onze klanten. We zijn er elke dag om hen en hun gebruikers bij te staan. Voor die klanten volgen we de verschillende consoles en systemen continu en pro-actief mee op zodat we snel kunnen schakelen en problemen kunnen vermijden.

     

    Hou jij ervan om pro-actief en goed georganiseerd aan de slag te gaan? Hou jij ervan om met een aantal klanten een doorgedreven band uit te bouwen? Dan hebben wij JOU nodig: een ambitieuze, toegewijde VIP Service Engineer die geen enkele IT-uitdaging uit de weg gaat!

     

     

    Wat je concreet zal doen

    Je bent de rots in de branding voor onze managed klanten. Samen met hen en je eigen collega's sta je mee in voor de goede, performante en veilige werking van hun IT omgeving.

     

    Zo ziet jouw takenpakket eruit:

    • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de verschillende monitoring systemen en consoles (infrastructuur, networking, backup & security). Je analyseert de meldingen en neemt pro-actief de nodige stappen om verdere escalatie te voorkomen.
    • Je bent verantwoordelijk voor de tweedelijnsondersteuning van de klanten, dit zowel telefonisch als online (de eerste lijns ondersteuning nemen ze voor eigen rekening)
    • Je luistert op een klantvriendelijke manier naar de problematiek en je analyseert en classificeert het probleem op basis van complexiteit en hoogdringendheid.
    • Je kijkt om bepaalde taken maximaal te automatiseren (code - script)
    • Je houdt de klant op de hoogte en zorgt ervoor dat de problemen effectief opgelost worden.
    • Je verzorgt een correcte administratieve opvolging en rapportering.

    Wie wij zoeken

    • Je verrast ons met jouw analytisch inzicht en je oplossingsgericht denken. 
    • Je houdt ervan zaken te automatiseren en hebt een uitgesproken interesse in DevOps.
    • Je schept orde in chaos en gaat gestructureerd te werk door je op de goede manier te organiseren
    • Je bent een vlotte communicator en denkt mee met de klant.
    • Je hebt minimum 1 jaar ervaring als IT Support Engineer.
    • Je hebt een uitgesproken passie voor IT en je volgt de nieuwste technologische evoluties regelmatig op.
    • Je bent een noeste werker, die zich af en toe ook openstelt voor wat ‘leute en plezier'.
    • Je woont in de regio West-Vlaanderen en zal hoofdzakelijk werken vanuit ons hoofdkantoor te Roeselare.
    • Maar nog belangrijker dan wat hierboven staat is MOTIVATIE, en DRIVE!

    Wat we jou bieden

    • Je komt terecht in een stabiele bedrijfsomgeving, waar je dagelijks wordt uitgedaagd en de nodige verantwoordelijkheid zal kunnen nemen. Naast afwisseling, krijg je bij ons ook kans tot opleiding.
    • Lebon IT Services is een groeiend bedrijf met een uitstekende reputatie, waar correct ondernemen, professionaliteit en respect voor elkaar waarden zijn die hoog in het vaandel worden gedragen.
    • Je komt in een dynamisch team terecht met ruime expertise. Je zal de kans krijgen om samen met andere collega-experten samen te werken en inzichten met elkaar te delen.
    • Uiteraard kan je rekenen op een correct loonpakket inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen, 20 dagen vakantie aangevuld met 6 ADV dagen vrij op te nemen
    • 2 maandelijkse teamactiviteit ‘Lebon Happy Friday’
    • Jaarlijkse teamdag.