Lebon IT Services biedt ICT oplossingen voor bedrijven en lokale overheden. Met een team van 35 collega's zijn wij gespecialiseerd in Infra & Networking, Security en Modern Work.
Om onze groei verder te ondersteunen, zijn wij op zoek naar een VIP-Service & Managed Services Support. Je bent de rots in de branding voor onze managed klanten. Samen met hen en je eigen collega's sta je mee in voor de goede, performante en veilige werking van hun IT omgeving.
Zo ziet jouw takenpakket eruit:
Solliciteer
Upload je CV (en motivatiebrief) hieronder in.
Kennismakingsgesprek
Onze HR collega Lise contacteert jou binnen de week. Na een eerste positieve telefonische afstemming wordt er een kennismakingsgesprek ingepland. Hierbij willen we leren wie jij bent, hoe jouw spreekwoordelijke rugzak eruit ziet en wat jouw doelen zijn.
Gesprek zaakvoerder
Bij Lebon IT Services staan de medewerkers centraal. Lowie neemt dan ook graag de tijd om jou persoonlijk te leren kennen en te kijken of er een match is.
Gesprek Teamlead
Na 2 succesvolle gesprekken plannen we een meeting met jouw (toekomstige) teamlead in. We zoeken dé klik en toetsen af of jouw vaardigheden in lijn liggen met de verwachtingen bij de jobinhoud.
Contractvoorstel
Je doorliep het sollicitatiegesprek met glans en we willen je graag aan boord halen. We bezorgen jou een aantrekkelijk contractvoorstel en hopen een overeenkomst te vinden.
Onboarding
Welkom aan boord! We gidsen jou doorheen de eerste weken met een gekiend onboardingsproces. Je leert de collega's, onze cultuur én manier van werken kennen. Daarnaast bieden we een opleidingstraject op maat om jouw talenten op de beste manier te helpen ontplooien.
Over Ons
Lebon IT Services is een enthousiast groei -en familiebedrijf met een duidelijk missie:
'Wij helpen organisaties om gerust digitaal te werken.'
Dit doen we door het (uit)bouwen en beheren van moderne en toekomstgerichte IT infrastructuur -& cloudoplossingen.
Met ons team van toegewijde IT-experts streven we naar een uiterst persoonlijke aanpak. Om dit te bereiken krijgt elk van onze medewerkers de kans om blijvend bij te leren, initiatieven te nemen en zelfstandig te werken. Je kan ook steeds rekenen op een team van geëngageerde collega's die samen naar ditzelfde doel streven!
Met onze VIP Service Desk zijn we het verlengde van de IT support afdeling van een aantal van onze klanten. We zijn er elke dag om hen en hun gebruikers bij te staan. Voor die klanten volgen we de verschillende consoles en systemen continu en pro-actief mee op zodat we snel kunnen schakelen en problemen kunnen vermijden.
Hou jij ervan om pro-actief en goed georganiseerd aan de slag te gaan? Hou jij ervan om met een aantal klanten een doorgedreven band uit te bouwen? Dan hebben wij JOU nodig: een ambitieuze, toegewijde VIP Service Engineer die geen enkele IT-uitdaging uit de weg gaat!
Wat je concreet zal doen
Je bent de rots in de branding voor onze managed klanten. Samen met hen en je eigen collega's sta je mee in voor de goede, performante en veilige werking van hun IT omgeving.
Zo ziet jouw takenpakket eruit:
Wie wij zoeken
Wat kunnen we jou bieden:
Hoe de aanwervingsprocedure eruit ziet:
Copyright 2023