• broken image

    Account Manager

    Lebon IT Services biedt ICT-oplossingen voor bedrijven en lokale overheden.

     

    Met een team van 35 collega's zijn wij gespecialiseerd in Infrastructure & Networking, Security en Modern Work.
     
    Ben jij gebeten door IT en denk je graag mee over de concrete uitdagingen van een klant?

    Dan hebben we JOU nodig: een ambitieuze, toegewijde Account Manager!

     

    Jij wordt de vertrouwenspersoon en het persoonlijke aanspreekpunt van jouw klant op commercieel vlak. Zo bouw je lange termijn relaties op en adviseer je je klanten met raad en daad betreffende hun
    IT-uitdagingen.

  • JOUW TAKENPAKKET

    Zo ziet jouw takenpakket eruit:

     

    • Als Account Manager luister je naar de noden en uitdagingen van je klant.

    Je houdt ‘vinger aan de pols’ door regelmatig bij de klant langs te gaan en tussentijds telefonisch of via videomeetings op te volgen.

     

    • Je werkt gepaste voorstellen uit voor jouw klanten, waarbij je beroep kan doen op de ondersteuning van een team met internal sales, system engineers, service desk, etc., die de omgeving van de klant ook door en door kennen. Die voorstellen duid je vervolgens aan onze klanten, waarbij je hen als strategische partner tracht te overtuigen dat dit de beste oplossing voor hen is.

     

    • Jouw klantenportefeuille bestaat uit een combinatie van lokale politiezones & b2b-bedrijven, verspreid over Vlaanderen en Brussel.

     

    • Vanuit jouw rol van Account Management help je ook actief de organisatie door mee af te stemmen over (stock)aankopen, rebates, nieuwe oplossingen of technologieën, evenementen, beurzen, etc.

     

    • Je overlegt ook met het commerciële team opdat we al onze klanten zo optimaal mogelijk kunnen bedienen en nieuwe oplossingen uitwerken voor onze klanten. Zij vormen zo meteen ook jouw klankbord voor wat wel of niet werkt.

     

  • JOUW PROFIEL

    • Je bent eerder extravert, maar hecht veel waarde aan luisteren en het goed interpreteren van noden.

     

    • IT –specifieker: infrastructure & networking, modern work en cybersecurity– is geen enigma voor jou. Bij voorkeur heb je iets in deze richting gestudeerd of heb je er alleszins een zekere affiniteit mee.

     

    • Je werkt liever naar langdurige partnerships met je klanten in plaats van one-off deals.

     

    • Je kunt uit de voeten in het Nederlands, Frans & Engels.

    (Bonuspunten voor West-Vlaams.)

     

    • Het delen van kennis is voor jou een evidentie.

     

    • Je bent een teamplayer die graag in groep scoort.

     

    • Je bent optimistisch van aard en maakt graag leute met collega’s.

     

  • ONS AANBOD

    • Je komt in een team van 35 collega’s terecht, die elk binnen hun expertise trachten klanten te helpen gerust digitaal te werken. Regelmatig organiseren we sessies waar we van elkaar kunnen leren, expertise kunnen opnemen of doorgeven. We gaan prat op Betrokken, Betrouwbaar en Bekwaam en reiken elkaar dan ook graag de hand moest je eens vastlopen in een project.

     

    • Een aantrekkelijke portefeuille aan trouwe klanten, veelal al met een goede relatie met enkele engineers en/of andere commerciële profielen.

     

    • Een stabiele bedrijfsomgeving, waar we teren op gezond boerenverstand en een positieve ingesteldheid om vooruit te geraken. Een omgeving waar je jou verder kunt ontplooien. Een omgeving waar het menselijke primeert en belang gehecht wordt aan een goede work-life balans. Een omgeving waar amper verloop is en je dus écht samen met mensen kunt bouwen aan een verhaal.

     

    • Een correct loonpakket, met maaltijd-en ecocheques, een hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen, laptop, gsm met abonnement, 20 verlofdagen + 6 ADV-dagen (39-uren week), …

     

    • Tweemaandelijks een ‘Happy Friday’ Activiteit waar kennis en plezier samen komt & ook jaarlijks een familie-teamdag.

     

  • Hoe de aanwervingsprocedure eruit ziet:

     

     

    broken image
  • 1

    Solliciteer

    Upload je CV (en motivatiebrief) hieronder in.

    2

    Kennismakingsgesprek

    Onze HR collega Lise contacteert jou binnen de week. Na een eerste positieve telefonische afstemming wordt er een kennismakingsgesprek ingepland. Hierbij willen we leren wie jij bent, hoe jouw spreekwoordelijke rugzak eruit ziet en wat jouw doelen zijn.

    3

    Gesprek zaakvoerder

    Bij Lebon IT Services staan de medewerkers centraal. Lowie neemt dan ook graag de tijd om jou persoonlijk te leren kennen en te kijken of er een match is.

    4

    Gesprek Teamlead

    Na 2 succesvolle gesprekken plannen we een meeting met jouw (toekomstige) teamlead in. We zoeken dé klik en toetsen af of jouw vaardigheden in lijn liggen met de verwachtingen bij de jobinhoud.

    5

    Contractvoorstel

    Je doorliep het sollicitatiegesprek met glans en we willen je graag aan boord halen. We bezorgen jou een aantrekkelijk contractvoorstel en hopen een overeenkomst te vinden.

    6

    Onboarding

    Welkom aan boord! We gidsen jou doorheen de eerste weken met een gekiend onboardingsproces. Je leert de collega's, onze cultuur én manier van werken kennen. Daarnaast bieden we een opleidingstraject op maat om jouw talenten op de beste manier te helpen ontplooien.

  • Solliciteer nu

    Lijkt deze vacature iets voor jou?
    Laat het ons dan hieronder weten!