• broken image

    VIP Service & Managed Services Support 

    Lebon IT Services biedt ICT oplossingen voor bedrijven en lokale overheden. Met een team van 41 collega's zijn wij gespecialiseerd in Infra & Networking, Security en Modern Work.

     

    Om onze groei verder te ondersteunen, zijn wij op zoek naar een VIP-Service & Managed Services Support. Je bent de rots in de branding voor onze managed klanten. Samen met hen en je eigen collega's sta je mee in voor de goede, performante en veilige werking van hun IT omgeving.

     

  • JOUW TAKENPAKKET

     

    Zo ziet jouw takenpakket eruit:

    • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de verschillende monitoring systemen en consoles (infrastructuur, networking, backup & security). Je analyseert de meldingen en neemt pro-actief de nodige stappen om verdere escalatie te voorkomen
       
    • Je bent verantwoordelijk voor de tweedelijnsondersteuning van de klanten, dit zowel telefonisch als online (de eerste lijns ondersteuning nemen ze voor eigen rekening)
    • Je luistert op een klantvriendelijke manier naar de problematiek en je analyseert en classificeert het probleem op basis van complexiteit en hoogdringendheid
    • Je kijkt om bepaalde taken maximaal te automatiseren (code - script)
       
    • Je houdt de klant op de hoogte en zorgt ervoor dat de problemen effectief opgelost worden
    • Je verzorgt een correcte administratieve opvolging en rapportering.
  • JOUW PROFIEL

    • Je verrast ons met jouw analytisch inzicht en je oplossingsgericht denken
    • Je houdt ervan zaken te automatiseren en hebt een uitgesproken interesse in DevOps
    • Je schept orde in chaos en gaat gestructureerd te werk door je op de goede manier te organiseren. Je bent een vlotte communicator en denkt mee met de klant
    • Je hebt minimum 1 jaar ervaring als IT Support Engineer
    • Je hebt een uitgesproken passie voor IT en je volgt de nieuwste technologische evoluties regelmatig op
    • Je bent een noeste werker, die zich af en toe ook openstelt voor wat ‘leute en plezier'
    • Je woont in de regio West-Vlaanderen en zal hoofdzakelijk werken vanuit ons hoofdkantoor te Roeselare
    • Maar nog belangrijker dan wat hierboven staat is MOTIVATIE, en DRIVE!
  • ONS AANBOD

    • Wij bieden een stabiele bedrijfsomgeving, waar je dagelijks wordt uitgedaagd en de nodige verantwoordelijkheid zal kunnen nemen
    • Je komt in een dynamisch team terecht van 41 collega’s met ruime expertise. Je zal de kans krijgen om samen met andere collega-experten samen te werken en inzichten met elkaar te delen
    • Wij geloven in levenslang leren, naast learning on the job, kan je je expertise ook verder ontwikkelen door zelf te kiezen opleidingen
    • Wij vinden vrijheid, een goeie work-life balance en autonomie voor onze medewerkers heel belangrijk. Dit streven we na door middel van flexibele uren en thuiswerk, daarnaast hebben wij een correcte regeling voor eventuele overuren
    • Uiteraard kan je rekenen op een correct loonpakket inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen, laptop en gsm met abonnement, 20 dagen vakantie aangevuld met 6 ADV dagen vrij op te nemen
    • Wij voorzien een twee maandelijkse teamactiviteit ‘Lebon Happy Friday en een jaarlijkse teamdag.
  • Hoe de aanwervingsprocedure eruit ziet:

     

     

    broken image
  • 1

    Solliciteer

    Upload je CV (en motivatiebrief) hieronder in.

    2

    Kennismakingsgesprek

    Onze HR collega Lise contacteert jou binnen de week. Na een eerste positieve telefonische afstemming wordt er een kennismakingsgesprek ingepland. Hierbij willen we leren wie jij bent, hoe jouw spreekwoordelijke rugzak eruit ziet en wat jouw doelen zijn.

    3

    Gesprek zaakvoerder

    Bij Lebon IT Services staan de medewerkers centraal. Lowie neemt dan ook graag de tijd om jou persoonlijk te leren kennen en te kijken of er een match is.

    4

    Gesprek Teamlead

    Na 2 succesvolle gesprekken plannen we een meeting met jouw (toekomstige) teamlead in. We zoeken dé klik en toetsen af of jouw vaardigheden in lijn liggen met de verwachtingen bij de jobinhoud.

    5

    Contractvoorstel

    Je doorliep het sollicitatiegesprek met glans en we willen je graag aan boord halen. We bezorgen jou een aantrekkelijk contractvoorstel en hopen een overeenkomst te vinden.

    6

    Onboarding

    Welkom aan boord! We gidsen jou doorheen de eerste weken met een gekiend onboardingsproces. Je leert de collega's, onze cultuur én manier van werken kennen. Daarnaast bieden we een opleidingstraject op maat om jouw talenten op de beste manier te helpen ontplooien.

  • VIP-Service & Managed Services Support

    Over Ons

     

    Lebon IT Services is een enthousiast groei -en familiebedrijf met een duidelijk missie:

    'Wij helpen organisaties om gerust digitaal te werken.'

     

    Dit doen we door het (uit)bouwen en beheren van moderne en toekomstgerichte IT infrastructuur -& cloudoplossingen.

     

     

    Met ons team van toegewijde IT-experts streven we naar een uiterst persoonlijke aanpak. Om dit te bereiken krijgt elk van onze medewerkers de kans om blijvend bij te leren, initiatieven te nemen en zelfstandig te werken. Je kan ook steeds rekenen op een team van geëngageerde collega's die samen naar ditzelfde doel streven!

     

    Met onze VIP Service Desk zijn we het verlengde van de IT support afdeling van een aantal van onze klanten. We zijn er elke dag om hen en hun gebruikers bij te staan. Voor die klanten volgen we de verschillende consoles en systemen continu en pro-actief mee op zodat we snel kunnen schakelen en problemen kunnen vermijden.

     

    Hou jij ervan om pro-actief en goed georganiseerd aan de slag te gaan? Hou jij ervan om met een aantal klanten een doorgedreven band uit te bouwen? Dan hebben wij JOU nodig: een ambitieuze, toegewijde VIP Service Engineer die geen enkele IT-uitdaging uit de weg gaat!

     

     

    Wat je concreet zal doen

    Je bent de rots in de branding voor onze managed klanten. Samen met hen en je eigen collega's sta je mee in voor de goede, performante en veilige werking van hun IT omgeving.

     

    Zo ziet jouw takenpakket eruit:

    • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de verschillende monitoring systemen en consoles (infrastructuur, networking, backup & security). Je analyseert de meldingen en neemt pro-actief de nodige stappen om verdere escalatie te voorkomen.
    • Je bent verantwoordelijk voor de tweedelijnsondersteuning van de klanten, dit zowel telefonisch als online (de eerste lijns ondersteuning nemen ze voor eigen rekening)
    • Je luistert op een klantvriendelijke manier naar de problematiek en je analyseert en classificeert het probleem op basis van complexiteit en hoogdringendheid.
    • Je kijkt om bepaalde taken maximaal te automatiseren (code - script)
    • Je houdt de klant op de hoogte en zorgt ervoor dat de problemen effectief opgelost worden.
    • Je verzorgt een correcte administratieve opvolging en rapportering.

    Wie wij zoeken

    • Je verrast ons met jouw analytisch inzicht en je oplossingsgericht denken. 
    • Je houdt ervan zaken te automatiseren en hebt een uitgesproken interesse in DevOps.
    • Je schept orde in chaos en gaat gestructureerd te werk door je op de goede manier te organiseren
    • Je bent een vlotte communicator en denkt mee met de klant.
    • Je hebt minimum 1 jaar ervaring als IT Support Engineer.
    • Je hebt een uitgesproken passie voor IT en je volgt de nieuwste technologische evoluties regelmatig op.
    • Je bent een noeste werker, die zich af en toe ook openstelt voor wat ‘leute en plezier'.
    • Je woont in de regio West-Vlaanderen en zal hoofdzakelijk werken vanuit ons hoofdkantoor te Roeselare.
    • Maar nog belangrijker dan wat hierboven staat is MOTIVATIE, en DRIVE!

    Wat kunnen we jou bieden:

    • Je komt terecht in een stabiele bedrijfsomgeving, waar je dagelijks wordt uitgedaagd en de nodige verantwoordelijkheid zal kunnen nemen. Naast afwisseling, krijg je bij ons ook kans tot opleiding.
    • Lebon IT Services is een groeiend bedrijf met een uitstekende reputatie, waar correct ondernemen, professionaliteit en respect voor elkaar waarden zijn die hoog in het vaandel worden gedragen.
    • Je komt in een dynamisch team terecht met ruime expertise. Je zal de kans krijgen om samen met andere collega-experten samen te werken en inzichten met elkaar te delen.
    • Uiteraard kan je rekenen op een correct loonpakket inclusief maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen, 20 dagen vakantie aangevuld met 6 ADV dagen vrij op te nemen
    • 2 maandelijkse teamactiviteit ‘Lebon Happy Friday’
    • Jaarlijkse teamdag.
  • Hoe de aanwervingsprocedure eruit ziet:

    broken image
  • Solliciteer nu

    Lijkt deze vacature iets voor jou?
    Laat het ons dan hieronder weten!