• broken image

    Service Delivery Manager

    Lebon IT Services biedt ICT-oplossingen voor bedrijven en lokale overheden.

     

    Met een team van 41 collega's zijn wij gespecialiseerd in Infrastructure & Networking, Security en Modern Work.
     

    Als Service Delivery Manager zorg jij samen met ons Service Team voor een excellente service aan onze klanten. Enerzijds verzeker je een goede opvolging van onze pro-actieve services (monitoring, patching, ...) en anderzijds zorg je dat de reactieve ondersteuning via onze servicedesk uitstekend georganiseerd werkt (prioriteiten, escalaties, ...).

     

    Je waarborgt de efficiëntie van onze service delivery organisatie en zorgt voor een gestroomlijnde organisatie van onze serviceprocessen.

     

  • JOUW TAKENPAKKET

    Zo ziet jouw takenpakket eruit:

     

    • Ontwikkelen en implementeren van Service Flows op basis van erkende frameworks zoals ITIL, ter ondersteuning van onze groei en professionalisering.
    • Toepassen van de juiste procedures voor het beheren van incidenten, problemen, changes, capaciteit en escalaties, volgens ITIL-principes.
    • Beheren en opvolgen van de dienstverlening binnen onze Managed Services, zoals monitoring, patching en onderhoud.
    • Fungeren als het centrale aanspreekpunt voor service (SPOC), prioriteiten stellen samen met het team om ervoor te zorgen dat klanten de correcte service ontvangen.
    • Proactief risico's identificeren, fungeren als escalatiepunt, oplossingen voorstellen en richting geven aan de communicatie naar de klant.
    • Optimalisaties en verbeteringen aan de back-end Managed Services platformen afstemmen met betrokken product specialisten.
    • Zorgen voor tijdige en accurate rapportage over onze service delivery, zowel intern als extern.
    • Ondersteunen en ontwikkelen van een team van nu zes collega's en regelmatig rapporteren aan de Operations Manager.
  • JOUW PROFIEL

    Onze ideale kandidaat:

    • is in het bezit van een hoger diploma en heeft toch al een 3-tal jaar ervaring in een vergelijkbare context.
    • heeft een sterke kennis van IT-infrastructuur (zowel on-premise als in de cloud), essentieel voor samenwerking met het service team.
    • is vertrouwd met service- & SLA-management in IT-infrastructuur gerelateerde omgevingen.
    • heeft een methodische, planmatige en procesgerichte werkstijl met een proactieve aanpak.
    • is gestructureerd: in staat om processen en standaarden te implementeren of aan te passen.
    • heeft het vermogen om zelfstandig beslissingen te nemen, initiatieven te starten.
    • heeft goede communicatievaardigheden op verschillende organisatieniveaus.
    • heeft uitstekende people management skills, die je helpen teamleden te stimuleren en motiveren.
    • is flexibel en stressbestendig
    • spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Kennis van Frans is een plus.
  • ONS AANBOD

    Wat wij aanbieden:

     

    • Een sterk groeiend bedrijf, geleid door een open, dynamische en mensgerichte zaakvoerder.
    • Vrijheid om invulling te geven aan hoe jij het Service Delivery team binnen Lebon IT Services ziet werken en om met jouw ideeën de dienstverlening van Lebon.IT duurzaam te verbeteren.
    • Een lerende omgeving, met een gezonde work-life balance en veel fun.
    • Een aantrekkelijk verloningspakket (inclusief wagen) dat wij graag tijdens een open dialoog met jou bespreken.
    • Je komt in een team van 41 collega’s terecht, die elk binnen hun expertise trachten klanten te helpen gerust digitaal te werken. Regelmatig organiseren we sessies waar we van elkaar kunnen leren, expertise kunnen opnemen of doorgeven. We gaan prat op Betrokken, Betrouwbaar en Bekwaam en reiken elkaar dan ook graag de hand moest je eens vastlopen in een project.
    • Tweemaandelijks een ‘Happy Friday’ Activiteit waar kennis en plezier samen komt & ook jaarlijks een familie-teamdag.
  • Hoe de aanwervingsprocedure eruit ziet:

     

     

    broken image
  • 1

    Solliciteer

    Upload je CV (en motivatiebrief) hieronder in.

    2

    Kennismakingsgesprek

    Onze HR collega Lise contacteert jou binnen de week. Na een eerste positieve telefonische afstemming wordt er een kennismakingsgesprek ingepland. Hierbij willen we leren wie jij bent, hoe jouw spreekwoordelijke rugzak eruit ziet en wat jouw doelen zijn.

    3

    Gesprek zaakvoerder

    Bij Lebon IT Services staan de medewerkers centraal. Lowie neemt dan ook graag de tijd om jou persoonlijk te leren kennen en te kijken of er een match is.

    4

    Gesprek Teamlead

    Na 2 succesvolle gesprekken plannen we een meeting met jouw (toekomstige) teamlead in. We zoeken dé klik en toetsen af of jouw vaardigheden in lijn liggen met de verwachtingen bij de jobinhoud.

    5

    Contractvoorstel

    Je doorliep het sollicitatiegesprek met glans en we willen je graag aan boord halen. We bezorgen jou een aantrekkelijk contractvoorstel en hopen een overeenkomst te vinden.

    6

    Onboarding

    Welkom aan boord! We gidsen jou doorheen de eerste weken met een gekiend onboardingsproces. Je leert de collega's, onze cultuur én manier van werken kennen. Daarnaast bieden we een opleidingstraject op maat om jouw talenten op de beste manier te helpen ontplooien.

  • Solliciteer nu

    Lijkt deze vacature iets voor jou?
    Laat het ons dan hieronder weten!